Sihanoukville

Heeey!
 
I lördags kväll tog vi bussen till sihanoukville. Vart nattbuss så vi hade en säng att sova i. Dock blev jag sjukt lack på företaget som sålt biljetterna...Kan ha varit en kombination med att jag var sjukt trött, men betalar man för något tycker jag man ska få det! Bilderna vi fick se stämde inte alls med hur det var i bussen, vi fick inget vatten och bussens wifi fungerade inte. Skulle byta buss i Phnom Penh men väntetiden var 2 timmar. skoj!
 
Vi är i alla fall framme nu. Vet inte riktigt vad jag tycker om staden. Verkar som om det är väldigt många äldre européer som åker hit, speciellt män. 
Får se vad vi hittar på idag, Kevin vill gärna testa på cross, får se om jag hänger på den idén haha..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: