Happy Bday to me!

Vaknade upp imorse till ljudet av vågorna som rullade in på stranden, underbart! Ännu bättre när Kevin ligger bredvid mig.
Vi körde in till centrum och käkade frukost,  tog en Egg Benedict. Sett den så många gånger på "masterchef" men aldrig ätit det. Hur var den? Jodå det var gott, men hollandaise såsen är bättre hemma..
 
Vi körde sedan tillbaka till hotellet och la oss på stranden, lite senare hyrde vi snorkel utrustning och simmade rundor, såg massor av färgglada fiskar både stora och små och jag fick även se min första reef shark! Var helt överlycklig haha. Den var lite över 1 meter.
 
Efter ett tag gick vi tillbaka till rummet för att vila lite och duscha innan vi körde in till centrum igen för lunch. Köpte även med oss lite gott att äta och dricka till nu ikväll. Satt på balkongen och tog det lugnt och nu är vi nere i baren med varsin cocktail.
Det har varit en lugn och mysig dag, helt perfekt :)
Imorgon drar vi vidare till ett annat ställe, men fortfarande på samma ö.
Går inte att se hur brant denna backe är.. Det är vägen till vårt hotell och det är nog den brantaste jag varit med om haha... Första gången vi skulle köra där med moppen var jag sjukt nervös. Känns som att sitta i en sjuk berg och dal bana typ. Påväg upp för backen går det inte att vara två personer, det är så brant att moppen inte klarar trycket haha. Jag går upp för den, mesig som jag är vill jag verkligen inte köra i den backen. Men jäklar vad andfådd man blir, sjuk träning haha.


Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

grattis!:D

2015-03-02 @ 22:35:38
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: