Cameron Highlands

Är var vi befinner oss just nu! Det är typ mitt i ingenstans haha..Vi ska bara stanna här tills söndag då det inte finns så mycket att göra och eftersom det är valentine's imorgon lyxade vi till det lite med rummet haha.. Stort deluxe rum, rainforest dusch,frukost och kaffe på rummet.  Men blev faktiskt inte så dyrt ändå, om man jämför med vad det skulle kostat hemma.
Haha måste dela med mig av detta med, var som taget ur en komedifilm..Vi har en typ "smart" toilet på rummet och när jag skulle spola tryckte jag på vad jag trodde var rätt knapp men istället börjar den spruta ut vatten mot mig hahahahaha! Slängde ner locket fort som fan och stängde av skiten haha.
 
Imorgon ska vi upp tidigt! 5.30..Ska ut på en liten sunrise utflykt så hoppas att vädret kommer vara bra :) Det kommer nog vara lite kyligt dock.. Det var det första man märkte när man gick av bussen, att det inte alls var den värmen som i Kuala Lumpur.


Kommentarer
Postat av: nellie

Gud vad fin och stilren blogg du har!!!!! Jag älskar headern!!!!!!!

Svar: Åh tack så mycket!
Sandra

2015-02-13 @ 17:25:47
URL: http://nelliefridh.blogg.se
Postat av: Alicia

Väldigt intressant och inspirerande blogg! :)

2015-02-13 @ 22:51:50
URL: http://www.alisve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: