Beach

Igår besökte vi ett enormt tempel här på ön. Vi vandrade rundor där i drygt 3-4 timmar och såg ändå inte allt haha..
 
Vi var även uppe på Penang Hill och tittade ut över Georgetown. Vi gick och besteg trappor i över 6 timmar i sträck haha... Jag hade t.o.m ont i mina vader imorse..
 
Idag tog vi bussen ut till Batu Ferringhi och tog det lugnt på stranden. Inte den finaste stranden kanske, men så skönt att bara ligga och slappa. Äta och dricka lite gott och bara vila. Har även fått lite färg (läs bränt mig) haha. Inte hela kroppen, men brände rygg och bröst litegrann...
Tar det nu lugnt på hotellet och ska snart käka.
Bilder kommer som sagt när jag får bättre internet haha..
 
Gott nytt år!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: