Bali

Hej!
 
Igår var en lååång dag...
Vi gick upp klockan 5 för att ta bussen till Clarks flygplats och åka till kuala lumpur. Där hade vi ett annat flyg till Bali. Vi hade dock bokat flygen separat så var tvungna att checka in på nytt, men det var inga problem.
Vi flög med Air Asia båda rutterna, billigt och bra men absolut inte skönt för oss långa personer.
Vi hade oturen att få platser på sista raden bägge rutterna, dvs platserna där man inte kan skjuta bak ryggstödet. Första flyget var inga problem, hade fönsterplats och fick lite sömn, men nästa flyg, som var halv 9 på kvällen hade jag platsen bredvid gången. Hade ingenstans att ha benen eller att sova haha. Tycker det är jätte svårt att sova på flygplan. Slutade med att Kevin låg med huvudet på brickan man har framför sig och jag på hans rygg haha. Vi landade i Bali 23.30 men var inte på hotellet försen 20 min efter midnatt, så en vääääldigt lång dag. Tråkig eftersom det var vår ettårsdag igår. 
 
Sitter och väntar på frukost just nu och ska sedan ut och kolla in omgivningen, ner och se hur havet är, om det är surfarvänligt..åh vad jag har saknat brädan! Efter några dagar på detta hotellet ska vi vidare, men vet inte vart! Några tips? Vi letar egentligen bara efter ett schysst område med surfing, men inte alltför populärt då vi fortfarande är newbies haha.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: