Träningsvärk

Helluuu! 
 
Igår drog vi ner till stranden och hyrde brädor. Vi hyrde för 2 timmar men slutade med att vi var i vattnet 3-4 timmar i sträck haha. Så jäkla kul!
Stod upp redan på första vågen, sedan gick det bara sämre haha.. Vet inte hur många gånger jag gjorde faceplant i vattnet... Efter någon timme var tekniken inne igen och tog våg efter våg.
 
Efteråt blev det lunch i närheten av hotellet. Vi hann knappt sätta oss vid bordet innan det började vräka ner, alltså riktigt ösregn, så bra time:at där!
På kvällen blev det ett kvällsdopp i poolen samt lite träning. Blev lite längder samt dips. Nu i efterhand kanske jag skulle skippat det då jag knappt kan röra armarna idag.. Har världens träningsvärk i armar och skuldror haha... Surfing kan vara en av de bästa träningsformerna! 
 
 
Jag fick dock byta till en mindre bräda då denna var alldeles för stor haha.. Fortfarande foam board dock, är ju faktiskt fortfarande newbie haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: