Almost Over

Hej hej hej!
 
Vad har hänt sen senast? Jag har blivit tokförkyld, vilket suger enormt. Vi har besökt en stor outlet, jag gick dock därifrån tomhänt. Hittade en as snygg klänning men tyvärr var den för liten.
Har strosat runt på gatorna, badat, solat och såklart surfat. 
Vi gick på större vågor idag, och det gick väldigt bra! Ingen rädsla eller ångest. Imorgon är tyvärr sista dagen för oss här (nooo) då ska spendera hela dagen på stranden med massa surfing.
 
Jag älskar Bali och vi har bara spenderat vår tid i Kuta. Har hört en del dåligt om Kuta, men jag älskar det här! Har bara upplevt de bra sidorna från Kuta. Både jag och Kevin är så säkra på att komma tillbaka till Bali någon dag och se mer än bara Kuta. Vår nästa resa planeras bli en surfresa med..Vart den blir av och när får vi se men jag är sugen på Sri Lanka. 
 
Som sagt blir morgondagen vår sista dag då vi åker tillbaka till Thailand på måndag. Så imorgon ska det verkligen njutas!
 
 


Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

Vilka fina bilder!:)

2015-05-10 @ 01:35:40
URL: http://wisniewskajulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: